Premia od Google



Premia od Google

Premia od Google 1200 zł na reklamę w wyszukiwarce Google lub w sieci reklamowej GDN.

Skontaktuj się z nami! Pomożemy przygotować skuteczną reklamę Google Ads. Twoi klienci są w tej chwili online i chcą robić zakupy produktów i usług.

Imię i nazwisko

Firma

Numer telefonu

Adres e-mail


Kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads

Kampanie Google Ads (reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google oraz graficzne w sieci reklamowej Google) i Facebook Ads oferują kilka podobnych rozwiązań. Należą do nich min: płatność za efekt czyli za kliknięcie, geotargetowanie, remarketing, kierowanie, wyświetlanie na desktopach i mobilach.
Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Za pomocą reklam Google Ads i Facebook Ads docierasz do użytkowników szukających twoich towarów lub usług. Oni teraz są online, wpisują zapytania w wyszukiwarkę Google, penetrują sieć reklamową w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Pozwól im zobaczyć Twoją reklamę, kliknąć, wejść na stronę www, skontaktować się z Tobą, kupić.

Płatność tylko za efekt

Płatność tylko za efekt

CPC to skrót od cost per click (płatność za kliknięcie). Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy następuje zainteresowanie potencjalnego klienta jego reklamą potwierdzone kliknięciem. Nie ma kliknięcia - nie płacisz. Ta zasada dotyczy zarówno klinięć w reklamy w wyszukiwarce Google jak i w reklamy graficzne wyświetlane w sieci portali Google jak i na Facebook.

Remarketing

Remarketing

Można wyświelać reklamy w internecie tym internautom, którzy już odwiedzili Państwa strony. Z pewnścią spotkaliście się Państwo z taką reklamą po próbie zarezerwowania hotelu lub biletu lotniczego. Czasami takie reklamy mocno irytują, ale jeśli się przemyśli strategię ich wyświetlania przynoszą pożądane efekty.

Budżet - wydatki pod kontrolą

Budżet – wydatki pod kontrolą

Można rozpocząć kampanię reklamową w internecie przeznaczając na jej realizacje budżet w dowolnej wysokości. Następnie określamy cenę za pojedyncze kliknięcie oraz budżet dzienny po przekroczeniu, którego kampanie w Google Ads i Facebook Ads przestają się wyświetlać aż do nastepnęgo dnia.

Geotargetowanie

Geotargetowanie

Geotargetowanie służy dobraniu zasięgu wyświetlania reklam do Państwa potrzeb. Możemy zatem ustawić zasięg terytorialny kampanii w Google Ads lub Facebook Ads na wybrane miasto, obszar, region lub cały kraj. W ten sposób dopasujemy się elastycznie do obszaru działania Państwa firmy.

Statystyki - kampania pod kontrolą

Statystyki – kampania pod kontrolą

Raz w miesiącu lub częściej przesyłamy klientom statystyki kampanii reklamowych w internecie. Można z nich odczytać bez problemu, jakie słowa kluczowe i reklamy były najchętniej wybierane przez klientów. Koszt kliknieć, pozycje w wyszukiwarce i wiele innych danych. Pomagamy w analizie danych. Optymalizujemy kampanie, żeby uzyskać maksymalnie korzystny efekt.

Kierowanie zasięgowe, kontekstowe, behawioralne

Kierowanie zasięgowe, kontekstowe, behawioralne

W zależnosci od grupy docelowej i celu kampanii reklamowej w internecie możemy dobrać najbardziej precyzyjny dla Państwa potrzeb sposób kierowania w witrynach www. Ta opcja nie dotyczy reklamy w wyszukiwarce Google.

Desktopy i mobile

Desktopy, mobile i aplikacje

Reklamy Google Ads i Facebook Ads mogą się wyświetlać na komputerach stacjonarnych, mobilach i w aplikacjach.

W dół
Optymalizacja

Optymalizacja

Systematyczny monitoring realizacji kampanii pozwalający na uzyskanie co raz lepszych wyników i oszczędności. Dokładamy starań by prowadzone w internecie kampanie wyświetlały się odpowiednim użytkownikom, jak najniższym możliwym kosztem. By osiągnąć taką sytuację konieczna jest optymalizacja kampanii – przeprowadzana na bieżąco w trakcie trwania kampanii. Stały monitoring tego, jak sprawdza się przyjęta strategia pozwala uzyskać najlepsze efekty i nie zostać w tyle za konkurencją i zmieniającym się rynkiem reklamy w Internecie.

KAMPANIE REKLAMOWE GOOGLE ADS I FACEBOOK ADS

Dziękujemy za dobre opinie

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego

"W ramach powyższych projektów wykorzystano następujące narzędzia komunikacji w Internecie; Google Ads, Facebook. GDN, reklamy behawioralne, artykuły sponsorowane, reklamy w mediach społecznościowych w portalach regionalnych i ogólnopolskich, You Tube. Wszystkie działania zostały zrealizowane w sposób profesjonalny, niebudzący, żadnych zastrzeżeń."

Gmina Miasto Świnoujście

"Agencja Reklamowa Anons Press zrealizowała dla nas kampanie internetowe promujące wydarzenia: majówkę w kurorcie,” Sail Swioujście”. Kampanie były realizowane w najpopularniejszych polskich portalach internetowych; WP.pl. Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl oraz W portalach lokalnych. Obie kampanie przyniosły oczekiwane przez nas efekty a kampania „Sail Swinoujscie” swietnie sprawdziła się we wsparciu sprzedaży biletów oraz zwiększenia popularności Sail Swinoujście” wśród turystów."

Mak Dom Szczecin

"Agencja Anons Press przeprowadziła dla nas setki skutecznych kampanii w Google Ads I Facebook Ads oraz w regionalnych portalach internetowych. Profesjonalne doradztwo ,lojalność, skuteczność, polecam."

PSS Społem w Szczecinie

"Potwierdzamy profesjonalne i rzetelne wykonywanie zleconych usług przez Agencję Anons Press. Agencja z powodzeniem prowadzi promocję naszego sklepu internetowego espolem.szczecin.pl m.in. za pomocą reklam Google Ads od kilku lat.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerskiego podejścia Agencji. Polecamy ich usługi. Rzetelna firma."

Więcej opinii >

Najczęściej zadawane pytania:

1. REKLAMA FIRMY W INTERNECIE – CZY JEST KONIECZNA?

Wielu przedsiębiorców traktuje marketing internetowy jako dodatek. We współczesnym świecie, w którym dużą rolę odgrywają e-konsumenci reklama firmy w internecie powinna być obowiązkowa. Sieć www nie tylko oferuje ogromną liczbę grup docelowych o wysokiej aktywności, lecz także nieograniczony zasięg i szeroką gamę atrakcyjnych narzędzi marketingowych, z których można skorzystać niewielkim kosztem. Jeśli więc nie chcą Państwo pozostać w tyle w wirtualnym wyścigu, rekomendujemy postawić na spójną strategię e-marketingową, w której reklama firmy w internecie jest kluczowa. Nie wystarczy tylko być obecnym w sieci – potrzebne są przemyślane i kompleksowe działania, których planowanie, tworzenie, wdrażanie, optymalizację i monitoring zapewnia agencja reklamowa Anons Press.


2. JAKIE SĄ NAJCZĘSTSZE BŁĘDY PRZY PROWADZENIU EFEKTYWNOŚCIOWYCH KAMPANII E-MARKETINGOWYCH GOOGLE ADS I FACEBOOK ADS

Warto zdać sobie sprawę, że nie każda reklama internetowa firmy będzie skuteczna. Czasami jedna zła decyzja może zaważyć o sukcesie bądź porażce całej kampanii. Istnieje wiele rodzajów błędów popełnianych przez przedsiębiorców np. nieumiejętne ustawianie parametrów Google Ads lub Facebook Ads, złe proporcje w dystrybucji środków na reklamę, złej jakości strona docelowa, brak jasno określonego celu kampanii, ograniczanie się do jednego kanału promocji bądź nieumiejętny dobór form reklamy. Niezbędna jest wiedza jak stworzyć skuteczną kampanię marketingową i regularnie sprawdzać jej efektywność.


3. JAK UNIKNĄĆ POMYŁEK W DZIAŁANIACH E-MARKETINGOWYCH?

Kampania marketingowa w internecie to szereg wymagających wiedzy i systematyczności działań. Najpewniejszym sposobem, by uniknąć powyższych wpadek, jest oddać prowadzenie kampanii reklamowej w internecie zaufanym specjalistom jak agencja reklamowa Anons Press. Nie tylko przeprowadzimy holistyczną kampanię od początku do końca, dbając o każdy jej element, ale również nauczymy, jak sprawdzać efekty zastosowanej strategii. Mierzenie efektywności, jakie przynosi reklama w internecie oraz ciągłe analizowanie statystyk to klucz do uniknięcia porażki i droga do maksymalizacji zysków, a także jak najpełniejszej realizacji celów biznesowych.


4. DLACZEGO WARTO INWESTOWAĆ W MARKETING INTERNETOWY?

Marketing internetowy to najlepsza i najtańsza forma budowania swojej pozycji na rynku. Narzędzia, jakie daje reklama online umożliwiają dokładne targetowanie grup docelowych. Można precyzyjnie monitorować efekty prowadzonych działań, śledzić, analizować i wyciągać wnioski. Marketing internetowy to mnóstwo możliwości, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję. Skontaktuj się z naszą agencją reklamową i dowiedz się jak prowadzić skuteczny marketing internetowy swojej firmy.


5. CZY MUSZĘ ZAPŁACIĆ NIEZALEŻNIE OD UZYSKANYCH EFEKTÓW?

Reklama w internecie daje nieograniczone możliwości i można ją dostosować do każdego budżetu, co więcej płacisz tylko za efekty. Reklamy internetowe dla firm działają w systemie rozliczeniowym CPC, czyli cost per click. Reklama CPC co to oznacza? Oznacza to, że koszt naliczany jest, dopiero gdy potencjalny klient kliknie w reklamę Twojej firmy. Taki model rozliczenia daje Ci pewność, że płacisz za realne dotarcie do klienta. Reklama firmy w internecie nie musi być droga, aby była skuteczna, kluczem est dobór odpowiedniej reklamy i miejsc, w których będzie publikowana, w czym specjalizuje się agencja marketingowa Anons Press.


6. CZY REKLAMY BĘDĄ WYŚWIETLAŁY SIĘ TYLKO NA KOMPUTERZE?

Reklama Facebook Ads i reklama Google Ads (w tym YouTube) wyświetlają się zarówno na telefonie, jak i komputerze. Wszystko zależy od preferencji klienta. Oba rodzaje reklam dają dużo możliwości dotarcia do odbiorców. Optymalnie zaplanowana strategia reklamowa Twojej firmy w nowoczesnych źródłach przekazu jak reklama Facebook Ads i reklama Google Ads jest ekonomiczna i efektywna, a realne rezultaty można obserwować w raportach, co sprawia, że masz pełną kontrolę nad budżetem i korzyściami reklamy w internecie.


7. INTERESUJE MNIE TYLKO JEDEN RODZAJ MEDIUM. CZY MUSZĘ INWESTOWAĆ WE WSZYSTKIE?

Absolutnie nie. Nie wszystkie rodzaje reklamy są konieczne i odpowiednie dla każdej działalności. Kluczem skutecznej strategii marketingowej jest wybranie najlepszych źródeł i form reklamy Twojej firmy, aby zyskać najlepsze rezultaty. Skontaktuj się z nami, by otrzymać indywidualną wycenę i wybrać najlepszy sposób reklamy firmy. Agencja reklamowa Anons Press to doświadczeni specjaliści, którzy wiedzą jak skutecznie reklamować firmę. Razem dostosujemy zakres działań reklamowych do Twoich potrzeb i specyfiki Twojego biznesu.


8. CZY MUSZĘ DOSTARCZYĆ MATERIAŁY GRAFICZNE DO WYKORZYSTANIA W REKLAMIE?

Agencja reklamowa Anons Press to marketing 360°, co oznacza, że kompleksowo zajmujemy się reklamą firm. Nie musisz martwić się o stronę wizualną – zajmiemy się wszystkim. Przygotujemy niezbędne projekty graficzne i stworzymy reklamę, jakiej oczekujesz. Nie masz pomysłu na reklamę? Doradzimy jak skutecznie reklamować firmę w internecie i nie tylko, a także od podstaw stworzymy materiały graficzne niezbędne do wybranej formy reklamy. Agencja reklamowa Szczecin korzystając z doświadczenia i umiejętności profesjonalnego zespołu, zapewnia najwyższą jakość reklamy i skuteczność działań.


9. CZY WYSOKA POZYCJA W WYNIKACH GOOGLE JEST WAŻNA?

Wśród wielu stron w internecie liczy się ten, kto najszybciej i najpełniej odpowie na potrzebę klienta. A więc nie wystarczy już mieć wyjątkową ofertę, ale trzeba również dać się znaleźć i zadbać o wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. Marketing internetowy z Anons Press, to marketing dla Twojej firmy, który precyzyjnie trafia do osób ze zdefiniowanej grupy docelowej, w sposób dla nich atrakcyjny w najlepszym czasie oraz miejscu. To, które miejsce w Google zajmuje Twoja firma, może zadecydować o tym ilu klientów trafi na Twoją ofertę. Inwestycja w nasze kampanie ma naprawdę wysoką stopę zwrotu.


10. DZIAŁAM LOKALNIE. CZY WARTO KUPIĆ REKLAMĘ W INTERNECIE?

Oczywiście. Reklama w internecie jest doskonałą formą marketingu dla każdej firmy, nawet tych o niewielkim zasięgu. Dzięki geotargetowaniu pomożemy Ci znaleźć klientów w wybranym regionie czy mieście, a nawet dzielnicy. Reklama w internecie nie jest zarezerwowana wyłącznie dla firm działających na dużą skalę. Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak agencja reklamowa Anons Press pomoże dotrzeć do nowych klientów Twojej firmy, dzięki skutecznej i docelowej reklamie, bazując na wspólnie ustalonym budżecie.


11. CHCĘ DOTRZEĆ DO OSÓB, KTÓRE JUŻ MNIE ODWIEDZIŁY. JAK TO ZROBIĆ?

Takie działanie nazywane jest remarketingiem. Co to jest remarketing? To reklama kierowana do osób, które np. dodały produkt do koszyka, ale nie sfinalizowały transakcji. Agencja reklamowa Anons Press zajmuje się również tworzeniem kampanii skierowanych do takich grup użytkowników. Remarketing dla Twojej firmy pozwoli zyskać nowych klientów oraz przypomni Twoją ofertę klientom, którzy już odwiedzili lub skorzystali z oferty Twojej firmy.


12. ILE KOSZTUJE REKLAMA W INTERNECIE?

Reklama w internecie wbrew pozorom nie musi być droga. Najczęściej budżet reklamowy określa się indywidualnie na podstawie analizy celów biznesowych, rynku, grupy docelowej oraz możliwości firmy. Najpopularniejszym sposobem rozliczenia jest Pay Per Click (PPC), w którym płaci się jedynie za kliknięcia reklamy. W zależności od celu biznesowego, branży, a także jej konkurencyjności, na reklamę w Facebook Ads i Google Ads warto przeznaczyć od ok. 1000 do 2000 zł w pierwszym miesiącu. Taki budżet pozwoli przeprowadzić kampanię testową, z której można wysnuć wiarygodne wnioski, a następnie skutecznie zoptymalizować ustawienia reklamy w internecie.


13. CO WPŁYWA NA KOSZT REKLAMY W INTERNECIE NP. W WYSZUKIWARCE GOOGLE?

Ile kosztuje reklama firmy w internecie? To często zadawane pytanie przez przedsiębiorców. Jest wiele czynników, które wpływają na koszt reklamy w Google. Do najistotniejszych należą cena promowanego produktu lub usługi, konkurencja na rynku, specyfika produktu lub usługi, branża (B2B czy B2C), profil klienta, wielkość i renoma firmy oraz zasięg terytorialny kampanii. Kampania reklamowa o zasięgu lokalnym lub regionalnym będzie tańsza niż ta o zasięgu ogólnopolskim. Skontaktuj się z nami. Agencja reklamowa Anons Press zajmie się indywidualną wyceną oferty.


14. ILE TRWA KAMPANIA E-MARKETINGOWA?

Kampania reklamowa w internecie to proces, w którym pomijanie istotnych elementów oraz przeskakiwanie etapów to błąd, który może wiele kosztować. Nie wolno poddawać się presji wyniku i działać jedynie na potrzebę danej chwili. Aby utrzymać osiągnięte wyniki, należy regularnie oraz konsekwentnie optymalizować rozwiązania, reagować na zachowania konkurencji, rynku i konsumentów. Wypracowanie trwałych efektów wymaga czasu, ale wzniesie Twoją firmę na nowy poziom konkurencyjności. Ile kosztuje reklama w internecie? Budżet zależy od Ciebie. Możesz określić zarówno całkowity koszt kampanii internetowej, jak i kwotę, którą chcesz przeznaczyć na pojedyncze dni. Po jej wykorzystaniu reklama pojawi się dopiero następnego dnia, z nowym budżetem. Takie rozwiązanie zapewnia Ci całkowitą kontrolę nad wydatkami. Szczegóły ustalimy podczas wyceny. Czy mam dostęp do statystyk z Google Ads / Facebook Ads? Oczywiście. Raz w miesiącu (lub częściej) przesyłamy Ci statystyki dotyczące trwających kampanii.


15. CO POWINIENEM WIEDZIEĆ, ZANIM ROZPOCZNĘ KAMPANIĘ E-MARKETIGOWĄ?

Kampania e-marketingowa musi być szczegółowo zaplanowana. Działanie bez długofalowych założeń i określonych celów jest niekorzystne i nie przyniesie efektów. Po pierwsze, należy ustalić przedmiot promocji oraz idący za nim przekaz. Następnie trzeba określić grupę docelową i zasięg terytorialny kampanii. Ważne jest dostosowanie sposobu komunikacji i kanałów do odbiorców, na których zależy Twojej firmie, a także do własnych możliwości budżetowych oraz wizerunku firmy. Agencja reklamowa Anons Press oferuje kompleksową obsługę i indywidualną strategię e-marketingową z dbałością o każdy szczegół, abyś w niedługim czasie mógł cieszyć się rezultatami, jakie daje reklama w internecie.


16. CZYM CECHUJE SIĘ DOBRA KAMPANIA E-MARKETINGOWA?

Skuteczna kampania marketingowa powinna jak najpełniej odpowiadać na potrzeby docelowych klientów i skutecznie do nich docierać. Oprócz zrealizowania mierzalnych celów, jak wzrost sprzedaży kampania marketingowa powinna także zwiększać świadomość oraz zaangażowanie odbiorców i tworzyć z nimi trwałą relację. Skuteczna kampania marketingowa to: siła przekazu, oryginalny pomysł oraz spójność komunikacji i konsekwencja w działaniu, a także oddziaływanie na emocje, budowanie zaufania i umiejętne przeniknięcie z wartościami do świata konsumenta. Jeśli jest to spójne z Twoją wizją, zapraszamy do współpracy.


Odpowiadamy szybko



Imię i nazwisko

Firma

Numer telefonu

Adres e-mail

Wiadomość