Reklama AdWords
Reklama AdWords
w wyszukiwarce

Reklama AdWords
 
 
 
 

Status Partnera oznacza, że cieszymy się zaufaniem firmy Google i potrafimy prowadzić efektywne kampanie reklamowe w internecie.

 

Reklama AdWords

w wyszukiwarce Reklama AdWords

 

Wyszukiwarka Google

 

Premia z Google na start

 

Linki sponsorowane

Linki sponsorowane Google AdWords czyli po prostu reklama (nie mylić z pozycjonowaniem :))

Linki są płatną reklamą tekstową umieszczaną na górze lub na dole strony z wynikami wyszukiwania. Internauci wpisując w wyszukiwarce Google zapytania, widzą w tej samej chwili reklamy odpowiadające ich zainteresowaniom.

Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Efekty kampanii widać od razu po dziennej liczbie wejść na Państwa stronę www.

Geotargetowanie

Geotargetowanie

Geotargetowanie służy dobraniu zasięgu wyświetlania reklam do Państwa potrzeb. Możemy zatem ustawić zasięg kampanii na wybrane miasto, obszar, region lub cały kraj. W ten sposub dopasujemy się elastycznie do obszaru działania Państwa firmy.

Remarketing

Remarketing

Można wyświetlać reklamy tym internautom, którzy już odwiedzili Państwa strony. Z pewnością spotkaliście się Państwo z taką reklamą po próbie zarezerwowania hotelu lub biletu lotniczego. Czasami takie reklamy mocna irytują, ale jeśli się przemyśli strategię ich wyświetlania przynoszą pożądane efekty.

Płatność tylko za efekt

Płatność tylko za efekt

CPC to skrót od cost per clic (płatność za kliknięcie). Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy następuje zainteresowanie potencjalnego klienta jego reklamą potwierdzone kliknięciem w link sponsorowany Google AdWords.

Budżet - wydatki pod kontrolą

Budżet - wydatki pod kontrolą

Można rozpocząć kampanię w wyszukiwarce Google przeznaczając na jej realizację budżet w dowolnej wysokości. Następnie określamy cenę za pojedyncze kliknięcie w link sponsorowany Google Adwords oraz budżet dzienny po przekroczeniu, którego kampania przestaje się wyświetlać aż do następnego dnia.

Statystyki - kampania pod kontrolą

Statystyki - kampania pod kontrolą

Raz w miesiącu lub częściej przesyłamy klientom statystyki kampanii. Można z nich odczytać bez problemu, jakie słowa kluczowe i reklamy były najchętniej wybierane przez klientów. Koszt kliknięć, pozycje w wyszukiwarce i wiele innych danych.

 

Jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się więcej o możliwościach wykorzystania reklamy w wyszukiwarce Google w celu zwiększenia Państwa zysków zapraszamy:

e-mail         telefon telefon