Reklama w portalach internetowych
Twoi Klienci są teraz online.
 
Reklama w portalach
internetowych
 
 
 
 
Reklama w portalach internetowych

 

Reklama w portalach internetowych

 

Reklama w portalach internetowych

 

Jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się więcej o możliwościach wykorzystania reklamy w portalach internetowych w celu zwiększenia Państwa zysków zapraszamy:

e-mail         telefon telefon

 

Twoi klienci sa teraz online

Twoi klienci sa teraz online

Docierasz do klientów, którzy przeglądają swoje ulubione strony WWW. Jeśli Twoja reklama ich zainteresuje to klikną i przejdą na Twoją stronę.

Dostępne formy reklamowe

Dostępne formy reklamowe

Reklama graficzna - display, graficzno-tekstowa, tekstowa i video.

Gdzie można publikować reklamę

Gdzie można publikować reklamę

Portale informacyjne, branżowe, hobbystyczne, plotkarskie, różne sieci reklamowe np. Google.

Geotargetowanie

Geotargetowanie

Można wyświetlać reklamy np. w Onet .pl w wybranym zasięgu terytorialnym - konkretnym mieście lub województwie. Nie trzeba płacić za reklamy w miejscach, które Państwa nie interesują biznesowo.

Remarketing

Remarketing

Można wyświetlać reklamy tym internautom, którzy już odwiedzili Państwa strony. Z pewnością spotkaliście się Państwo z taką reklamą po próbie zarezerwowania hotelu lub biletu lotniczego. Czasami takie reklamy mocna irytują, ale jeśli się przemyśli strategię ich wyświetlania, mogą przynieść pożądane efekty.

Kierowanie zasięgowe, kontekstowe, behawioralne

Kierowanie zasięgowe, kontekstowe, behawioralne

W zależności od grupy docelowej i celu kampanii możemy dobrać najbardziej precyzyjny dla Państwa potrzeb sposób kierowania i w witrynach WWW.

Modele płatności

Modele płatności

CPC - płatność za kliknięcie,
CPM - płatność za wyświetlenie,
inne - np. płatność za stałą obecność w określonym czasie na wybranej stronie portalu.

Statystyki - kampania pod kontrolą

Statystyki - kampania pod kontrolą

Dwa razy w miesiącu lub częściej przesyłamy klientom statystyki kampanii.