Budowa świadomości marki. Branding.
Od koncepcji po komunikację. Wyróżnij się!

Koncepcja

Zastanawiasz się czasem, dlaczego jedne firmy są bardziej rozpoznawalnymi od innych? Jak to jest, że jednym wystarczy „ż”, a inni muszą budować wielopoziomowe hasła reklamowe? Jak stworzyć markę, która do dołączy do tych pierwszych? Czy to w ogóle możliwe?

Odpowiedź brzmi – tak! To jest osiągalne. Wspierając się naszym doświadczeniem reklamowym i wizerunkowym, możesz nie tylko stworzyć brand odpowiadający twojej firmie, ale też zbudować świadomość marki wśród klientów i kontrahentów.

Rozpoznawalność marki jest kluczowa w świecie podobnych ofert ponieważ ułatwia rozpoznanie, zapamiętanie i podjęcie decyzji zakupu.

Przygotujemy strategię budowy Państwa marki na tle konkurencji. Opracujemy rozpoznawalny, charakterystyczny przekaz identyfikujący państwa komunikację, budujący trwałą relację z potencjalnym klientem.

Branding

 

Budowanie świadomości marki

Rozpoczyna się od: doboru odpowiedniej nazwy; stworzenia komunikatywnego logo; wymyślenia oryginalnego hasła reklamowego; opracowania zasad wizualnej komunikacji;

 

Grafika reklamowa

Przygotowujemy kompleksowe opracowanie graficzne wszystkich detali, które wpływają wizualnie na odbiór marki przez klientów. Możemy stworzyć identyfikację wizualną od podstaw lub uporządkować, odświeżyć już istniejącą. Zaprojektujemy logo, galanterie papierniczą, akcydensy. Przygotujemy projekty graficzne identyfikacji pojazdów firmowych, witryn, ogłoszenia prasowe i reklamy desplay do Internetu, strony WWW i loading pages.

 

Spójność i efektywność komunikacji

Budowanie świadomości marki to również odpowiedni dobór kanałów komunikacji, zarówno tych tradycyjnych j jak i digital, oraz integracja prowadzonych w nich działań. W rzeczywistości w której oferta mediów systematycznie wzrasta pomagamy odpowiedzieć na pytania, które z nich wybrać i jak stworzyć spójny system komunikacji marki z rynkiem w ramach posiadanych budżetów. Do dyspozycji mamy reklamy w prasie, radio, w Internecie, systemy Google Ads, Facebok Ads, reklamy video, nowoczesny wielkoformatowy outdoor. Wszystkie te media wykorzystujemy stale w pracy dla naszych klientów. Śledzimy na bieżąco zachodzące w nich zmiany. Reagujemy, optymalizujemy kampanie.

W dół

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy wymyślicie nazwę firmy lub produktu, usługi?

Wiele powstających firm nie wie jak wybrać nazwę firmy, aby była wiarygodna i odzwierciedlała profil działalności. Wśród wielu sposobów na wykreowanie nazwy i pomysłów ciężko zdecydować się na ostateczną formę. Agencja reklamowa Anons Press pomoże Ci wybrać najlepszą nazwę firmy, usługi oraz produktu, a także wytłumaczy, co musi zawierać nazwa firmy, aby była efektywna i sprawdzała się w biznesie. Zastanów się nad motywem przewodnim i tym, jakie znaczenie ma ze sobą nieść – my zajmiemy się resztą, włącznie z projektowaniem logo, aby zapewnić najlepszy branding dla Twojej firmy.


2. Czy każda firma potrzebuje własnego wizerunku?

Wizerunek firmy w internecie i przestrzeni publicznej decyduje o tym, jak odbierana jest firma oraz pozwala potencjalnym klientom poznać założenia, profil i specyfikę działalności, a także wyróżnić ją spośród konkurencji, więc zdecydowanie tak. Warto wiedzieć, z jakich elementów składa się wizerunek firmy i zadbać o to, aby był spójny wymowny i wyjątkowy. Agencja reklamowa Anons Press ułatwi to zadanie, proponując optymalne rozwiązania i nietuzinkowe pomysły na indywidualny wizerunek firmy.


3. Czy każda marka powinna mieć własne hasło reklamowe?

Hasła reklamowe znanych marek pamiętamy do dziś, chociaż pojawiły się w radiu, telewizji czy internecie wiele lat temu. To świadczy to o tym, jak pomocne może być hasło reklamowe firmy. Nie konieczne posiadanie hasła reklamowego, ale jak najbardziej wskazane. Hasło reklamowe może pomóc dotrzeć do klientów, przybliżyć im ideę firmy, a także pozwolić zapamiętać markę wyróżniając ją na tle konkurencji. Aby było skuteczne należy wiedzieć, jak stworzyć hasło reklamowe, z czym może pomóc agencja marketingowa Anons Press. Pamiętaj, że hasło reklamowe to motto Twojej firmy, słowa, z którymi kojarzą ją Klienci. Warto zadbać o to, by przekazywała wartości firmy.


4. Jaki jest koszt budowy brandu?

Budowanie wizerunku firmy, a także budowanie wizerunku osobistego to proces, który obejmuje wiele obszarów i wymaga kompleksowych i regularnych działań na dużą skalę. Potrzeba zaawansowanej wiedzy o tym co wpływa na budowanie wizerunku, a także jak skutecznie budować wizerunek w sieci i poza nią. Dokładny koszt zależy od zakresu projektu. Nasze doświadczenie pozwoli na wybranie najlepszej strategii budowy brandu Twojej marki. Skontaktuj się z nami, by uzyskać szczegółową wycenę.


5. Czym jest komunikacja wizualna?

Komunikacja wizualna w marketingu to niezbędne narzędzia, będące przekaźnikami informacji między Twoim biznesem a klientami. To wszystko, co reprezentuje Twoją firmę przy pomocy grafiki – od wizytówek i stroju pracowniczego po stronę WWW i banery zamieszczane w stopce mailowej. Skuteczna komunikacja wizualna w przestrzeni społecznej przenosi świadczone przez Twoją firmę usługi na wyższy poziom. Spójna komunikacja wizualna to doskonała forma marketingu świadcząca o jakości firmy i mówiąca wiele na jej temat oraz podejściu do klienta. Zaufaj specjalistom, aby zagwarantować spójność komunikacji wizualnej swojej firmy.


6. Jakie są zalety uspójnionej komunikacji?

Spójna komunikacja firmy to potwierdzenie jakości i wysokiego poziomu obsługi klienta w każdym obszarze funkcjonowania firmy. Pozwala ona uniknąć kryzysu komunikacyjnego, np. podczas odpisywania na komentarze i wiadomości e-mail klientów. Kiedy komunikacja jest skuteczna do klientów, dociera informacja o tym, że firma działa zespołowo i zgodnie według ustalonych zasad polityki firmy, dbając o pozytywne odczucia klientów. Jeżeli zależy Ci na uspójnionej komunikacji, skontaktuj się z Anons Press i sprawdź, jakie masz możliwości optymalizacji komunikacji w swojej firmie.


7. Chcę zamówić koszulki z logo. Czy tworzycie gadżety reklamowe?

Tak. Dostarczamy je też pod Twoje drzwi. Skontaktuj się z nami, aby przedyskutować szczegóły projektu i wybrany rodzaj nośnika. Gadżety reklamowe nie tylko zostaną docenione przez Twoich klientów, ale również pozwolą na przyzwyczajenie ludzi do loga i kolorystyki firmy. Dobrze przemyślane gadżety reklamowe będą użytkowane i przekazywane dalej, promując Twoją firmę i oddziałując na podświadomość klientów. Inwestycja w gadżety reklamowe sprawdza się marketingowo od wielu lat i nic nie wskazuje na to, że miałoby się to zmienić.


8. Mam już logo, czy możecie zaprojektować mi folder?

Oczywiście, a także ulotki, wizytówki i galanterię papierniczą. Agencja reklamowa Anons Press dba o spójność komunikacji wizualnej, aby przedstawić markę w eleganckim wydaniu klientowi i pokazać wysoki poziom usług i obsługi. Możemy również dopracować logo, które już istnieje lub zaproponować zupełnie nowe logo firmy, które zachwyci klientów. Kompleksowe usługi reklamowe w Anons Press pozwolą zaopiekować się Twoją marką w każdym aspekcie.


Zobacz więcej >



Odpowiadamy szybko



Imię i nazwisko

Firma

Numer telefonu

Adres e-mail

Wiadomość