Reklama w Internecie

  • Google Ads (AdWords) – reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google – linki sponsorowane
  • Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google
  • Google Ads (AdWords) – reklamy graficzne w sieci reklamowej Google
  • YouTube – reklama graficzne i video
  • Facebook Ads – reklamy graficzne na Facebook
  • Kompleksowe przygotowanie reklamy do publikacji w Internecie: projekty graficzne, web design.

Google ADS

Facebook ADS

reklamy tekstowe i graficzne w sieci reklamowej Google
reklamy graficzne

Kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads

Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Za pomoca reklam Google Ads i Facebook Ads docierasz do użytkowników szukających twoich towarów lub usług. Oni teraz są online, wpisują zapytania w wyszukiwarke Google, penetrują sieć reklamową w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Pozwól im zobaczyć Twoją reklamę, kliknąć, wejść na strone www skontaktować się z Tobą, kupić.

Kampanie Google Ads i Facebook  Ads

Kampanie Google Ads i Facebook Ads

Kampanie Google Ads (reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google oraz graficzne w sieci reklamowej Google) i Facebook Ads oferują kilka podobnych rozwiązań. Należą do nich min: płatność za efekt czyli za klikniecie, geotargetowanie, remarketing, kierowanie, wyświetlanie na desktopach i mobilach.

Płatność tylko za efekt

Płatność tylko za efekt

CPC to skrót od cost per clic (płatnosc za kliknięcie). Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy następuje zainteresowanie potencjalnego klienta jego reklamą potwierdzone kliknięciem. Niema kliknięcia - nie płacisz. Ta zasada dotyczy zarówno klinieć w reklamy w wyszukiwarce Google jak i w reklamy graficzne wyświetlane w sieci portali Google jaki na Facebook.

Remarketing

Remarketing

Można wyswielać reklamy w internecie tym internautom, którzy już odwiedzili państwa strony. Z pewnścią spotkaliście się państwo z taką reklamą po próbie zarezerwowania hotelu lub biletu lotniczego. Czasami takie reklamy mocno irytują, ale jeśli się przemyśli strategie ich wyświetlania przynoszą pożądane efekty.

Budżet - wydatki pod kontrolą

Budżet – wydatki pod kontrolą

Można rozpocząć kampanie reklamową w internecie przeznaczając na jej realizacje budżet w dowolnej wysokości. Następnie określamy cenę za pojedyncze kliknięcie oraz budżet dzienny po przekroczeniu, którego kampanie w Google Ads i Facebook Ads przestaje się wyswietlać aż do nastepnęgo dnia.

Geotargetowanie

Geotargetowanie

Geotargetowanie służy dobraniu zasięgu wyświetlania reklam do Państwa potrzeb. Możemy zatem ustawić zasięg terytorialny kampanii w Google Ads lub Facebook Ads na wybrane miasto, obszar, region lub cały kraj. W ten sposób dopasujemy się elastycznie do obszaru działania Panstwa firmy.

Statystyki - kampania pod kontrolą

Statystyki – kampania pod kontrolą

Raz w miesiącu lub częściej przesyłamy klientom statystyki kampanii reklamowych w internecie. Można z nich odczytać bez problemu, jakie słowa kluczowe i reklamy były najchętniej wybierane przez klientów. Koszt kliknieć, pozycje w wyszukiwarce i wiele innych danych. Pomagamy w analizie danych. Optymalizujemy kampanie, żeby uzyskać maksymalnie korzystny efekt.

Kierowanie zasięgowe, kontekstowe, behawioralne

Kierowanie zasięgowe, kontekstowe, behawioralne

W zależnosci od grupy docelowej i celu kampanii reklamowej w internecie możemy dobrać najbardziej precyzyjny dla Państwa potrzeb sposób kierowania w witrynach www. Ta opcja nie dotyczy reklamy w wyszukiwarce Google.

W dół
Desktopy i mobile

Desktopy, mobile i aplikacje

Reklamy Google Ads I Facebook Ads mogą się wyświetlać na komputerach stacjonarnych, mobilach i w aplikacjach.