Google Ads (AdWords) – reklamy graficzne w sieci GDN

MOŻESZ WYŚWIETLAĆ REKLAMY BANEROWE GOOGLE ADS
Reklamy banerowe W Google Ads wyświetlają się podczas przeglądania stron internetowych, aplikacji mobilnych , podczas oglądania filmów na You Tube lub korzystania z gmail. Dzięki systemowi Google Ads możesz wyświetlać reklamy banerowe np. w Onet.pl , Wp.pl lub innym portalu który uznasz za najlepiej dedykowany dla twoich potrzeb. Tak działa Gdn czyli Global Display Network sieć portali i innych produktów które posiadają sloty reklamowe Google umożliwiające wyświetlanie reklam banerowych.

Premia od Google



Premia od Google

Premia od Google 1200 zł na reklamę w wyszukiwarce Google lub w sieci reklamowej GDN.

Skontaktuj się z nami! Pomożemy przygotować skuteczną reklamę Google Ads. Twoi klienci są w tej chwili online i chcą robić zakupy produktów i usług.

Imię i nazwisko

Firma

Numer telefonu

Adres e-mail


Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Za pomocą reklam banerowych Google Ads w sieci reklamowej docierasz do użytkowników szukających Twoich towarów lub usług. Oni teraz są online, penetrują sieć reklamową w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Pozwól im zobaczyć Twoją reklamę, kliknąć, wejść na stronę www skontaktować się z Tobą, kupić.

Płatność tylko za efekt

Płatność tylko za efekt

CPC to skrót od cost per clic (płatność za kliknięcie). Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy następuje zainteresowanie potencjalnego klienta jego reklamą (wejście na stronę) potwierdzone kliknięciem. Nie ma kliknięcia - nie płacisz.

Remarketing

Remarketing

Można wyświetlać reklamy banerowe Google Ads tym internautom, którzy już odwiedzili Twoją strony. Z pewnością spotkaliście się z taką reklamą po próbie zarezerwowania hotelu lub biletu lotniczego. Czasami takie reklamy mocno irytują, ale jeśli przemyśli się strategie ich wyświetlania przynoszą pożądane efekty.

Budżet – wydatki pod kontrolą

Budżet – wydatki pod kontrolą

Można rozpocząć kampanię reklamową w internecie przeznaczając na jej realizacje budżet w dowolnej wysokości. Następnie określamy cenę za pojedyncze kliknięcie oraz budżet dzienny po przekroczeniu, którego kampanie banerowe Google Ads przestaje się wyświetlać aż do następnego dnia.

Geotargetowanie

Geotargetowanie

Geotargetowanie służy dobraniu zasięgu wyświetlania reklam do potrzeb nadawcy. Możemy zatem ustawić zasięg terytorialny kampanii banerowej w Google Ads na wybrane miasto, obszar, region lub cały kraj. W ten sposób dopasujemy się elastycznie do obszaru działania Twojej firmy.

Statystyki – kampania pod kontrolą

Statystyki – kampania pod kontrolą

Raz w miesiącu lub częściej przesyłamy klientom statystyki kampanii reklamowych w internecie. Można z nich odczytać jakie reklamy były najchętniej wybierane przez klientów. Koszt kliknięć, i wiele innych danych. Pomagamy w analizie danych. Optymalizujemy kampanie, żeby uzyskać maksymalnie korzystny efekt.

Desktopy, mobile i aplikacje

Desktopy, mobile i aplikacje

Reklamy banerowe Google Ads mogą się wyświetlać na komputerach stacjonarnych, mobilach i w aplikacjach.

Kierowanie zasięgowe, kontekstowe, behawioralne

Kierowanie zasięgowe, kontekstowe, behawioralne

W zależnosci od grupy docelowej i celu kampanii reklamowej w internecie możemy dobrać najbardziej precyzyjny dla Państwa potrzeb sposób kierowania w witrynach www. Ta opcja nie dotyczy reklamy w wyszukiwarce Google.

Optymalizacja

Optymalizacja

Systematyczny monitoring realizacji kampanii online pozwalający na uzyskanie coraz lepszych wyników na tle konkurencji i oszczędności. To się po prostu opłaca.

Najczęściej zadawane pytania:

1. Reklama graficzna – co to jest?

Reklamy graficzne Google Ads to banery reklamowe w postaci pliku graficznego .jpg, .png lub .gif. albo w postaci kodu html. Na banerze umieszcza się zazwyczaj atrakcyjną grafikę bądź zdjęcie oraz niewielką ilość tekstu. Reklama graficzna jest nazywana także reklamą display.


2. Co to jest GDN?

Reklamy graficzne Ads wyświetlane są w sieci reklamowej Global Display Network (GDN), czyli w ponad 2 milionach witryn, aplikacji oraz kanałów wideo należących do sieci partnerskiej Google np. YouTube, Gmail, Interia.pl, Onet.pl i wile innych. Dają one możliwość dotrzeć z przekazem do milionów użytkowników w Polsce i na całym świecie.


3. Rodzaje grafik reklamowych

Najczęściej stosowany jest banner o standardowym rozmiarze 468x60 px. Znaleźć go można w górnej części strony internetowej. Większy billboard o wymiarze 750x100 px lepiej sprawdzi się w przypadku dużego przedsiębiorstwa czy większej kampanii. Scyscraper tj. baner pionowy o wymiarach 120x600 px – zazwyczaj znajduje się po prawej, stronie witryny internetowej. Wide skyscraper natomiast to większy banner pionowy o wymiarach (160x600 px). Button o standardowym wymiarze 120x90 px jest bardziej subtelny i mniej nachalny, natomiast box śródtekstowy, widnieje na stronach www pomiędzy akapitami.


4. Co zrobić, by Google nie odrzucało moich reklam graficznych?

Aby zmniejszyć szansę na odrzucenie Twojej reklamy graficznej, warto zadbać o dobrą jakość obrazu, o trafność reklam oraz ich prawdziwość. Nie twórz reklam, które mogą wprowadzić użytkownika w błąd. Uważaj na przedstawianie zakazanych treści np. tylko dla dorosłych.


5. Jakie rozmiary przyjmują reklamy graficzne?

Reklamy Google Ads mogą występować w najróżniejszych rozmiarach, które będą dostosowane do urządzenia, na którym są wyświetlane. Najpopularniejsze rozmiary banerów w pikselach to: 250×250, 300×250, 200×200, 336×280, 468×60, 728×90, 120×600, 1600×600.


6. Dlaczego warto inwestować w reklamy graficzne?

Największą zaletą tej formy marketingu online jest możliwość określenia docelowej grupy odbiorców i wyświetlania reklamy bezpośrednio zainteresowanym. Reklamy display mogą być wyświetlane odbiorcom znajdującym się np. w określonej lokalizacji. Mają one ogromny zasięg oraz wysoką skuteczność. Reklamy graficzne zwracają uwagę, wzbudzają zainteresowanie, a także intrygują, informują oraz bawią. Zaawansowane oraz oryginalne kreacje graficzne szybciej i na dłużej zapadają w pamięć, a także zachęcają do interakcji.


7. Czy muszę posiadać gotowy projekt logo lub materiałów graficznych przed nawiązaniem współpracy?

Posiadamy profesjonalne studio graficzne. Możemy stworzyć identyfikację wizualną od podstaw lub uatrakcyjnić już istniejącą. Zaprojektujemy logo, materiały marketingowe, akcesoria promocyjne i zajmiemy się ich realizacją.


8. Jakie powinny być grafiki reklamowe?

Przygotowując kreację graficzną, zawsze staramy się, aby była ona zgodna z ustaloną identyfikacją wizualną firmy. Mniej znaczy lepiej – to zasada, którą kierujemy się przy tworzeniu wszystkich kreacji promocyjnych. Pamiętamy o tym, dobierając czcionkę, kolorystykę, pogrubienia, podkreślenia i inne efekty specjalne. Grafika ma być czytelna, nieprzeładowana oraz estetyczna.


9. Na jakich urządzeniach będzie widoczna moja reklama?

Tworzymy reklamy na komputery i laptopy, tablety, smartfony oraz telewizory smart TV.


10. W jaki sposób mogę skorzystać z usług Anons Press?

Nasze usługi w zakresie marketingu zintegrowanego można omówić/zamówić błyskawicznie poprzez telefon lub mail. Standardowo pracujemy w godzinach od 8 do 16, od poniedziałku do piątku. Czekamy na Państwa pytania pod numerami telefonów: 91 489 24 42,502 359 721 Zapraszamy również do kontaktu mailowego jacek@anonspress.pl ,biuro@anonspress.pl


Zobacz więcej >



Odpowiadamy szybko



Imię i nazwisko

Firma

Numer telefonu

Adres e-mail

Wiadomość