Za pomocą reklam banerowych Google Ads w sieci reklamowej docierasz do użytkowników szukających Twoich towarów lub usług. Oni teraz są online, penetrują sieć reklamową w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Pozwól im zobaczyć Twoją reklamę, kliknąć, wejść na stronę www skontaktować się z Tobą, kupić.
CPC to skrót od cost per clic (płatność za kliknięcie). Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy następuje zainteresowanie potencjalnego klienta jego reklamą (wejście na stronę) potwierdzone kliknięciem. Nie ma kliknięcia - nie płacisz.
Można wyświetlać reklamy banerowe Google Ads tym internautom, którzy już odwiedzili Twoją strony. Z pewnością spotkaliście się z taką reklamą po próbie zarezerwowania hotelu lub biletu lotniczego. Czasami takie reklamy mocno irytują, ale jeśli przemyśli się strategie ich wyświetlania przynoszą pożądane efekty.
Można rozpocząć kampanię reklamową w internecie przeznaczając na jej realizacje budżet w dowolnej wysokości. Następnie określamy cenę za pojedyncze kliknięcie oraz budżet dzienny po przekroczeniu, którego kampanie banerowe Google Ads przestaje się wyświetlać aż do następnego dnia.
Geotargetowanie służy dobraniu zasięgu wyświetlania reklam do potrzeb nadawcy. Możemy zatem ustawić zasięg terytorialny kampanii banerowej w Google Ads na wybrane miasto, obszar, region lub cały kraj. W ten sposób dopasujemy się elastycznie do obszaru działania Twojej firmy.
Raz w miesiącu lub częściej przesyłamy klientom statystyki kampanii reklamowych w internecie. Można z nich odczytać jakie reklamy były najchętniej wybierane przez klientów. Koszt kliknięć, i wiele innych danych. Pomagamy w analizie danych. Optymalizujemy kampanie, żeby uzyskać maksymalnie korzystny efekt.
Reklamy banerowe Google Ads mogą się wyświetlać na komputerach stacjonarnych, mobilach i w aplikacjach.
W zależnosci od grupy docelowej i celu kampanii reklamowej w internecie możemy dobrać najbardziej precyzyjny dla Państwa potrzeb sposób kierowania w witrynach www. Ta opcja nie dotyczy reklamy w wyszukiwarce Google.
Systematyczny monitoring realizacji kampanii online pozwalający na uzyskanie coraz lepszych wyników na tle konkurencji i oszczędności. To się po prostu opłaca.
Reklamy graficzne Google Ads to banery reklamowe w postaci pliku graficznego .jpg, .png lub .gif. albo w postaci kodu html. Na banerze umieszcza się zazwyczaj atrakcyjną grafikę bądź zdjęcie oraz niewielką ilość tekstu. Reklama graficzna jest nazywana także reklamą display.
Reklamy graficzne Ads wyświetlane są w sieci reklamowej Global Display Network (GDN), czyli w ponad 2 milionach witryn, aplikacji oraz kanałów wideo należących do sieci partnerskiej Google np. YouTube, Gmail, Interia.pl, Onet.pl i wile innych. Dają one możliwość dotrzeć z przekazem do milionów użytkowników w Polsce i na całym świecie.
Najczęściej stosowany jest banner o standardowym rozmiarze 468x60 px. Znaleźć go można w górnej części strony internetowej. Większy billboard o wymiarze 750x100 px lepiej sprawdzi się w przypadku dużego przedsiębiorstwa czy większej kampanii. Scyscraper tj. baner pionowy o wymiarach 120x600 px – zazwyczaj znajduje się po prawej, stronie witryny internetowej. Wide skyscraper natomiast to większy banner pionowy o wymiarach (160x600 px). Button o standardowym wymiarze 120x90 px jest bardziej subtelny i mniej nachalny, natomiast box śródtekstowy, widnieje na stronach www pomiędzy akapitami.
Aby zmniejszyć szansę na odrzucenie Twojej reklamy graficznej, warto zadbać o dobrą jakość obrazu, o trafność reklam oraz ich prawdziwość. Nie twórz reklam, które mogą wprowadzić użytkownika w błąd. Uważaj na przedstawianie zakazanych treści np. tylko dla dorosłych.
Reklamy Google Ads mogą występować w najróżniejszych rozmiarach, które będą dostosowane do urządzenia, na którym są wyświetlane. Najpopularniejsze rozmiary banerów w pikselach to: 250×250, 300×250, 200×200, 336×280, 468×60, 728×90, 120×600, 1600×600.
Największą zaletą tej formy marketingu online jest możliwość określenia docelowej grupy odbiorców i wyświetlania reklamy bezpośrednio zainteresowanym. Reklamy display mogą być wyświetlane odbiorcom znajdującym się np. w określonej lokalizacji. Mają one ogromny zasięg oraz wysoką skuteczność. Reklamy graficzne zwracają uwagę, wzbudzają zainteresowanie, a także intrygują, informują oraz bawią. Zaawansowane oraz oryginalne kreacje graficzne szybciej i na dłużej zapadają w pamięć, a także zachęcają do interakcji.
Posiadamy profesjonalne studio graficzne. Możemy stworzyć identyfikację wizualną od podstaw lub uatrakcyjnić już istniejącą. Zaprojektujemy logo, materiały marketingowe, akcesoria promocyjne i zajmiemy się ich realizacją.
Przygotowując kreację graficzną, zawsze staramy się, aby była ona zgodna z ustaloną identyfikacją wizualną firmy. Mniej znaczy lepiej – to zasada, którą kierujemy się przy tworzeniu wszystkich kreacji promocyjnych. Pamiętamy o tym, dobierając czcionkę, kolorystykę, pogrubienia, podkreślenia i inne efekty specjalne. Grafika ma być czytelna, nieprzeładowana oraz estetyczna.
Tworzymy reklamy na komputery i laptopy, tablety, smartfony oraz telewizory smart TV.
Nasze usługi w zakresie marketingu zintegrowanego można omówić/zamówić błyskawicznie poprzez telefon lub mail. Standardowo pracujemy w godzinach od 8 do 16, od poniedziałku do piątku. Czekamy na Państwa pytania pod numerami telefonów: 91 489 24 42,502 359 721 Zapraszamy również do kontaktu mailowego jacek@anonspress.pl ,biuro@anonspress.pl