Google Ads (AdWords) – reklamy graficzne w sieci GDN

MOŻESZ WYŚWIETLAĆ REKLAMY BANEROWE GOOGLE ADS
Reklamy banerowe W Google Ads wyświetlają się podczas przeglądania stron internetowych, aplikacji mobilnych , podczas oglądania filmów na You Tube lub korzystania z gmail. Dzięki systemowi Google Ads możesz wyświetlać reklamy banerowe np. w Onet.pl , Wp.pl lub innym portalu który uznasz za najlepiej dedykowany dla twoich potrzeb. Tak działa Gdn czyli Global Display Network sieć portali i innych produktów które posiadają sloty reklamowe Google umożliwiające wyświetlanie reklam banerowych.

Google ADS

reklamy tekstowe i graficzne w sieci reklamowej Google
Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Za pomocĄ reklam banerowych Google Ads w sieci reklamowej docierasz do użytkowników szukających Twoich towarów lub usług. Oni teraz są online, penetrują sieć reklamową w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Pozwól im zobaczyć Twoją reklamę, kliknąć, wejść na stronę www skontaktować się z Tobą, kupić.

Płatność tylko za efekt

Płatność tylko za efekt

CPC to skrót od cost per clic (płatność za kliknięcie). Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy następuje zainteresowanie potencjalnego klijenta jego reklamą/wejście na stronę/ potwierdzone kliknięciem. Niema kliknięcia - nie płacisz.

Remarketing

Remarketing

Można wyświetlać reklamy banerowe Google Ads tym internautom, którzy już odwiedzili Twoją strony. Z pewnością spotkaliście się z taką reklamą po próbie zarezerwowania hotelu lub biletu lotniczego. Czasami takie reklamy mocno irytują, ale jeśli się przemyśli strategie ich wyświetlania przynoszą pożądane efekty.

Budżet – wydatki pod kontrolą

Budżet – wydatki pod kontrolą

Można rozpocząć kampanie reklamową w internecie przeznaczając na jej realizacje budżet w dowolnej wysokości. Następnie określamy cenę za pojedyncze kliknięcie oraz budżet dzienny po przekroczeniu, którego kampanie banerowe Google Ads przestaje się wyświetlać aż do następnego dnia.

Geotargetowanie

Geotargetowanie

Geotargetowanie służy dobraniu zasięgu wyświetlania reklam do potrzeb nadawcy. Możemy zatem ustawić zasięg terytorialny kampanii banerowej w Google Ads na wybrane miasto, obszar, region lub cały kraj. W ten sposób dopasujemy się elastycznie do obszaru działania Twojej firmy.

Statystyki – kampania pod kontrolą

Statystyki – kampania pod kontrolą

Raz w miesiącu lub częściej przesyłamy klientom statystyki kampanii reklamowych w internecie. Można z nich odczytać jakie reklamy były najchętniej wybierane przez klientów. Koszt kliknięć, i wiele innych danych. Pomagamy w analizie danych. Optymalizujemy kampanie, żeby uzyskać maksymalnie korzystny efekt.

Desktopy, mobile i aplikacje

Desktopy, mobile i aplikacje

Reklamy banerowe Google Ads mogą się wyświetlać na komputerach stacjonarnych, mobilach i w aplikacjach.

Kierowanie zasięgowe, kontekstowe, behawioralne

Kierowanie zasięgowe, kontekstowe, behawioralne

W zależnosci od grupy docelowej i celu kampanii reklamowej w internecie możemy dobrać najbardziej precyzyjny dla Państwa potrzeb sposób kierowania w witrynach www. Ta opcja nie dotyczy reklamy w wyszukiwarce Google.

Optymalizacja

Optymalizacja

Systematyczny monitoring realizacji kampanii online pozwalający na uzyskanie coraz lepszych wyników na tle konkurencji i oszczędności. To się po prostu opłaca.

Zobacz więcej >