Google Ads (AdWords) – reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google – linki sponsorowane

Żadna strategia reklamowa nie może pominąć tego punktu - mowa o reklamie tekstowej Google Ads w wyszukiwarce Google, zwanej także linkami sponsorowanymi.

Czym są? Reklamą w postaci tekstu, wyświetlaną w wyszukiwarce nad wynikami wyszukiwania, albo pod nimi, uzupełniając wyniki organiczne. To co najważniejsze: każdy wie jak wyglądają, możemy więc powiedzieć, że użytkownicy sieci już siłą przyzwyczajenia akceptują ich obecność. Kiedy wpiszemy w wyszukiwarce zapytanie lub potrzebne hasło, nad wynikami organicznymi pojawią się właśnie linki sponsorowane opatrzone znaczkiem „reklama”.

Ich obecność nie jest jednak przypadkowa – zawsze koreluje z wpisaną frazą i wielu wypadkach jest bardziej pomocną odpowiedzią niż wyniki organiczne. Dzieje się tak, ponieważ dzięki algorytmowi konwersji reklama pojawia się akurat wtedy, gdy ktoś szuka tego co jest reklamowane. Efekt jest natychmiastowy. To dlatego linki sponsorowane są integralną częścią każdej udanej kampanii Google Ads. Ponad 90 procent użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Twoi klienci być może teraz szukają ofert w wyszukiwarce. Jeśli znajdą twoja reklamę w wyszukiwarce Google, jest bardzo duża szansa na sprzedaż.

Tak to działa. Obserwowaliśmy to w setkach kampanii zorganizowanych w systemie Google Ads dla naszych klientów. Wraz z zainteresowaniem klientów i wejściami na stronę www. sprzedaż rosła w oczach.

Premia od Google



Premia od Google

Premia od Google 1200 zł na reklamę w wyszukiwarce Google lub w sieci reklamowej GDN.

Skontaktuj się z nami! Pomożemy przygotować skuteczną reklamę Google Ads. Twoi klienci są w tej chwili online i chcą robić zakupy produktów i usług.

Imię i nazwisko

Firma

Numer telefonu

Adres e-mail


Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Za pomocą reklam Google Ads w wyszukiwarce Google docierasz do użytkowników szukających twoich towarów lub usług. Oni teraz są online, wpisują zapytania w wyszukiwarke Google, w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Pozwól im zobaczyć Twoją reklamę, kliknąć, wejść na strone www skontaktować się z Tobą, kupić.

Płatność tylko za efekt

Płatność tylko za efekt

CPC to skrót od cost per clic (płatność za kliknięcie). Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy następuje zainteresowanie potencjalnego klienta jego reklamą potwierdzone kliknięciem. Nie ma kliknięcia - nie płacisz. Ta zasada dotyczy zarówno kliknięć w reklamy w wyszukiwarce Google.

Budżet – wydatki pod kontrolą

Budżet – wydatki pod kontrolą

Można rozpocząć kampanie reklamową Google Ads w internecie przeznaczając na jej realizacje budżet w dowolnej wysokości. Następnie określamy cenę za pojedyncze kliknięcie oraz budżet dzienny po przekroczeniu, którego reklamy w wyszukiwarce Google przestaje się wyświetlać aż do następnego dnia.

Geotargetowanie

Geotargetowanie

Geotargetowanie służy dobraniu zasięgu wyświetlania reklam do potrzeb reklamodawcy. Możemy zatem ustawić zasięg terytorialny kampanii w Google Ads na wybrane miasto, obszar, region lub cały kraj. W ten sposób dopasujemy się elastycznie do obszaru działania Państwa firmy..

Statystyki – kampania pod kontrolą

Statystyki – kampania pod kontrolą

Raz w miesiącu lub częściej przesyłamy klientom statystyki kampanii reklamowych Google Ads wyszukiwarce Google. Można z nich odczytać bez problemu, jakie słowa kluczowe i reklamy były najchętniej wybierane przez klientów. Koszt kliknięć, pozycje w wyszukiwarce i wiele innych danych. Pomagamy w analizie danych. Optymalizujemy kampanie, żeby uzyskać maksymalnie korzystny efekt.

Geotargetowanie

Desktopy, mobile i aplikacje

Reklamy Google Ads w wyszukiwarce Google mogą się wyświetlać na komputerach stacjonarnych, mobilach i w aplikacjach.

Optymalizacja

Optymalizacja

Systematyczny monitoring realizacji kampanii w wyszukiwarce Google pozwala na uzyskanie co raz lepszych wyników i oszczędności. Dokładamy starań by prowadzone w wyszukiwarce Google kampanie wyświetlały się odpowiednim użytkownikom w jak najniższym możliwym koszcie. By to osiągnąć konieczna jest optymalizacja kampanii – przeprowadzana na bieżąco w trakcie trwania kampanii. Stały monitoring przyjętej strategii, modyfikacja słów kluczowych i reklam, oraz stron docelowych o niskim wg Google poziomie jakości pozwala uzyskać najlepsze efekty i nie przepłacać za wyświetlane rekamy.

Google Ads (AdWords) –  reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google – linki sponsorowane

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czym są reklamy tekstowe wyszukiwarce Google w systemie Google Ads?

Jest to system reklamowy firmy Google. Pozwala tworzyć reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google i docierać do odbiorców dokładnie w momencie, kiedy są zainteresowani konkretnymi produktami lub usługami.


2. Czym charakteryzuje się Google Ads?

Google Ads jest płatnym narzędziem stosowanym do promocji firmy w internecie. Klient płaci tylko za konkretne kliknięcia w reklamę lub jej wyświetlenie, dlatego koszty tej kampanii są czytelne i łatwe do kontrolowania.


3. Jak działa Google Ads?

Jeśli użytkownik w Google wpisze słowo kluczowe związane z Twoją branżą, np. opony zimowe, to reklama wyświetli mu się i klikając w nią, zostanie przeniesiony na Twoją stronę internetową. Dzieje się tak, ponieważ reklamy są wyświetlane użytkownikom na podstawie dopasowania wpisywanych przez nich zapytań z frazami kluczowymi zdefiniowanymi w kampanii Google.


4. Czym różni się Google Ads od pozycjonowania stron?

Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje wszystkie działania na stronie www klienta, mające na celu osiągnięcie jak najwyższej pozycji na liście wyników wyszukiwania organicznego -tych pod reklamami płatnymi- w wyszukiwarce Google jak content marketing, linkowanie, artykuły sponsorowane, social media marketing, influencer marketing. Jest to proces długotrwały trwający m.in. kilka/ kilkanaście miesięcy, w zależności od ilości konkurencji i jakości własnej strony www. Z kolei Google Ads pozwala wyświetlać reklamy firmy natychmiast po uruchomieniu kampanii. Reklamy wyświetlają się między innymi nad lub pod wynikami organicznymi. Rekomendowaną przez nas strategią jest połączenie pozycjonowania z Google Ads.


5. Czy dostanę raport działań Google Ads?

Po każdym miesiącu prowadzonych działań w Google Ads wysyłamy szczegółowy raport do naszych klientów. Dbamy o przejrzystość i klarowność zasad współpracy oraz przekazywanych informacji. W razie jakichkolwiek pytań raporty są również omawiane.


6. Dlaczego warto wypróbować Google Ads?

Z wyszukiwarki Google korzysta ponad 90% internautów, którzy co miesiąc przeprowadzają ponad 100 miliardów wyszukiwań. Ponadto, reklama w Internecie nadal jest relatywnie tania w porównaniu z tradycyjną, a jej rezultaty można precyzyjnie mierzyć. Reklama zaczyna wyświetlać się zaraz po skonfigurowaniu i wpłaceniu środków na konto indywidualne, a zatem jest błyskawiczna oraz niezwykle trafna. Jej zaletą jest wysoka elastyczność przy wprowadzaniu modyfikacji, co pozwala na bieżącą optymalizację i reagowanie na zmiany.


7. Co to jest słowo kluczowe?

Poprzez słowa kluczowe (ang. keywords) rozumiemy nie tylko słowa, ale również grupy wyrazów tworzące frazy, dzięki którym system AdWords powiąże zapytanie użytkownika wyszukiwarki z naszą reklamą. Muszą one najpełniej oddawać specyfikę produktu, marki lub usługi.


8. Jaka kampania Google Ads będzie dla mnie najlepsza?

Nie każde działanie marketingowe zwiększa sprzedaż firmy. Wieloletnie doświadczenie pokazało nam, że tylko odpowiednio dobrane działania przynoszą właściwe rezultaty. Podczas indywidualnych rozmów i konsultacji zbadamy stan oraz specyfikę Twojej firmy i zaproponujemy optymalną strukturę kampanii Google Ads.


9. Co to jest konwersja i dlaczego jest taka ważna?

Konwersja jest to czynność, jaka została wykonana przez użytkownika na stronie internetowej. Konwersją może być np. przejście na konkretną stronę, otwarcie wiadomości e-mail, wypełnienie formularza, zapisanie się do newslettera, kliknięcie reklamy, dodanie produktu do ulubionych czy też zakup online. Pomiar konwersji jest kluczowy do oceny skuteczności działań e-marketingowych. Do pomiaru konwersji najczęściej korzysta się z Google Analytics, Google Ads lub piksela Facebooka.


10. Jak wyglądają linki sponsorowane?

Reklamy tekstowe (linki sponsorowane) są oznaczone specjalną etykietą. Jest to obecnie napis REKLAMA. Składają się one z dwóch lub trzech nagłówków (maksymalnie po 30 znaków) oddzielonych pionową kreską, 1–2 tekstów głównych (maksymalnie 80 znaków) oraz adresu URL z nazwą domeny. Można do adresu dopisać 2 ścieżki po 15 znaków. Razem z reklamami tekstowymi wyświetlają się również różnego rodzaju rozszerzenia reklam z dodatkowymi informacjami np. rozszerzenie lokalizacji.


Zobacz więcej >



Odpowiadamy szybko



Imię i nazwisko

Firma

Numer telefonu

Adres e-mail

Wiadomość