Reklama Google Ads Szczecin

  • reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google
  • reklamy display w sieci reklamowej Google

Twoi klienci są teraz online.

To co musisz zrobić, to dać się im odnaleźdz w intrenecie. W tym celu możesz np. umiescić reklamę tekstową Google Ads w wyszukiwarce Google. Pojawi się ona w tej samej chwili gdy ktoś będzie szukał w wyszukiwarce Google tego co oferujesz. Możesz także umiesić wizualnie angażującą reklamę display Google Ads w sieci reklamowej Google (miliony witryn i aplikacji sieci GDN), lub reklamę video Google Ads na YouTube. Twoje reklamy zobaczą użytkownicy przeglądający witryny internetowe lub materiały na YouTube. Możesz płacić tylko za konkretne działanie potencjalnego Klienta np. za kliknięcie w Twoją reklamę, które przenosi do Twojej strony. Nie ma kliknięcia, nie płacisz.

 

Co oferujemy w Google Ads

  • Reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google
  • Reklamy display w sieci reklamowej Google
  • Reklamy video w YouTube
  • Targetowanie geograficzne i behawioralne
  • Remarketing reklam Google Ads
  • Reklamy wyświetlane na komputerach stacjonarnych, urządzeniach mobilnych, TV i w aplikacjach
  • Przygotowanie kompleksowych kampanii Google Ads
  • Stałą optymalizację reklam w internecie

 

Google ADS

Premia od Google



Premia od Google

Premia od Google 1200 zł na reklamę w wyszukiwarce Google lub w sieci reklamowej GDN.

Skontaktuj się z nami! Pomożemy przygotować skuteczną reklamę Google Ads. Twoi klienci są w tej chwili online i chcą robić zakupy produktów i usług.

Imię i nazwisko

Firma

Numer telefonu

Adres e-mail


Co zyskujesz powierzając nam prowadzenie reklamy Google Ads

  • Natychmiastowy efekt
  • Płatność tylko za kliknięcia
  • Precyzyjne kierowanie reklam do preferowanych użytkowników
  • Pełną kontrolę na budżetem
  • Wsparcie marketingowe
  • Na każdym etapie ten sam opiekun/menadżer
  • Kontakty w godzinach pracy 9-16
  • Przejrzyste warunki współpracy
  • Nie pracujemy równocześnie dla Twojej konkurencji

 

Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google, można to sprawdzić klikając w logo Partnera Google umieszczone na naszej stronie. Reklamą w Internecie zajmujemy się od kilkunastu lat. Zrealizowaliśmy ponad tysiąc kampanii reklamowych Google Ads/dawniej AdWords dla klientów z wielu różnych branż i o różnych budżetach

W rozliczeniach preferujemy płatność tylko za efekt-model CPC.

CPC to skrót od cost per clic (płatność za kliknięcie). Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy następuje zainteresowanie potencjalnego klienta jego reklamą potwierdzone kliknięciem. Nie ma kliknięcia - nie płacisz. Ta zasada dotyczy zarówno kliknięć w reklamy Google Ads w wyszukiwarce Google jak i w GDN.

Raz w miesiącu lub na życzenie klienta częściej przesyłamy statystyki kampanii reklamowych Google Ads. Można z nich odczytać bez problemu, jakie słowa kluczowe i reklamy były najchętniej wybierane przez klientów. Koszt kliknięć, pozycje w wyszukiwarce, liczbę wyświetleń i wiele innych danych. Pomagamy w analizie danych.

Stosujemy proste zasady współpracy i obsługujemy równocześnie tylko jednego Klienta w tej samej branży.

 

Jak działamy?

  • Określenie grupy docelowej
  • Analiza konkurencji
  • Analiza Twojej strony WWW.
  • Przygotowanie indywidualnej strategii reklamy Google Ads
  • Testowanie i optymalizacja reklamy Google Ads
  • Elastyczność we wprowadzaniu zmian i optymalizacji

Kluczem do sukcesu jest odpowiednie zdefiniowanie grupy/grup docelowych odbiorców i skierowanie do nich dedykowanych, precyzyjnie dopasowanych reklam Google Ads. Mówiąc inaczej chodzi o wyświetlanie reklam odpowiednim osobom w odpowiednim czasie i miejscu. Google Ads umożliwia dotarcie do odbiorców na podstawie tego:

  • kim są;
  • jakie mają zwyczaje i zainteresowania;
  • czego szukają;
  • czy weszły już wcześniej w interakcję z Twoją reklamą, witryną lub aplikacją i mogą wrócić;
  • Jakie treści i witryny przeglądają w Internecie;

Przygotowujemy indywidualne strategie reklamy . Na bieżąco optymalizujemy powierzone nam kampanie w Internecie ,konsultując z klientami wprowadzane zmiany, ulepszenia, działania konkurencji .W efekcie powstaje dopracowane narzędzie wspierające sprzedaż.

Natychmiastowy wzrost zainteresowania

NATYCHMIASTOWY WZROST ZAINTERESOWANIA

Za pomocą reklam Google Ads w wyszukiwarce Google lub sieci GDN docierasz do użytkowników szukających twoich towarów lub usług. Oni teraz są online, wpisują zapytania w wyszukiwarkę Google, przeglądają strony internetowe w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Pozwól im zobaczyć Twoją reklamę, kliknąć, wejść na strone www skontaktować się z Tobą, kupić Twój produkt. Po prostu daj się znaleźć.

Płatność tylko za efekt

PŁATNOŚĆ TYLKO ZA EFEKT

CPC to skrót od cost per clic (płatność za kliknięcie). Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy następuje zainteresowanie potencjalnego klienta jego reklamą potwierdzone kliknięciem. Nie ma kliknięcia - nie płacisz. Ta zasada dotyczy zarówno kliknięć w reklamy Google Ads w wyszukiwarce Google jak i w GDN.

Budżet – wydatki pod kontrolą

BUDŻET – WYDATKI POD KONTROLĄ

Można rozpocząć reklamę Google Ads w internecie przeznaczając na jej realizację budżet w dowolnej wysokości. Następnie określamy cenę za pojedyncze kliknięcie oraz budżet dzienny po przekroczeniu, którego reklamy przestają się wyświetlać aż do następnego dnia.

DESKTOPY, MOBILE I APLIKACJE

DESKTOPY, MOBILE I APLIKACJE

Reklamy Google Ads mogą się wyświetlać na komputerach stacjonarnych, mobilach i w aplikacjach.

Optymalizacja

OPTYMALIZACJA

Systematyczny monitoring realizacji kampanii Google Ads pozwala na uzyskanie coraz lepszych wyników i oszczędności. Dokładamy starań by prowadzone kampanie wyświetlały się odpowiednim użytkownikom w jak najniższym możliwym koszcie. By to osiągnąć konieczna jest optymalizacja kampanii Google Ads – przeprowadzana na bieżąco w trakcie trwania kampanii. Stały monitoring przyjętej strategii, modyfikacja słów kluczowych i reklam oraz stron docelowych o niskim wg opinii Google poziomie jakości, pozwala uzyskać najlepsze efekty i nie przepłacać za wyświetlane rekamy.

Statystyki – kampania pod kontrolą

STATYSTYKI – KAMPANIA POD KONTROLĄ

Raz w miesiącu lub częściej przesyłamy klientom statystyki kampanii reklamowych Google Ads. Można z nich odczytać bez problemu, jakie słowa kluczowe i reklamy były najchętniej wybierane przez klientów. Koszt kliknięć, pozycje w wyszukiwarce lub strony docelowe, na których wyświetlano reklamy oraz wiele innych danych. Pomagamy w analizie danych. Optymalizujemy kampanie, żeby uzyskać maksymalnie korzystny efekt.

Dziękujemy za dobre opinie

Mak Dom Szczecin

"Agencja Anons Press przeprowadziła dla nas setki skutecznych kampanii w Google Ads I Facebook Ads oraz w regionalnych portalach internetowych. Profesjonalne doradztwo ,lojalność, skuteczność, polecam."

Gmina Miasto Świnoujście

"Agencja Reklamowa Anons Press zrealizowała dla nas kampanie internetowe promujące wydarzenia: majówkę w kurorcie,” Sail Swioujście”. Kampanie były realizowane w najpopularniejszych polskich portalach internetowych; WP.pl. Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl oraz W portalach lokalnych. Obie kampanie przyniosły oczekiwane przez nas efekty a kampania „Sail Swinoujscie” swietnie sprawdziła się we wsparciu sprzedaży biletów oraz zwiększenia popularności Sail Swinoujście” wśród turystów."

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego

"W ramach powyższych projektów wykorzystano następujące narzędzia komunikacji w Internecie; Google Ads, Facebook. GDN, reklamy behawioralne, artykuły sponsorowane, reklamy w mediach społecznościowych w portalach regionalnych i ogólnopolskich, You Tube. Wszystkie działania zostały zrealizowane w sposób profesjonalny, niebudzący, żadnych zastrzeżeń."

PSS Społem w Szczecinie

"Potwierdzamy profesjonalne i rzetelne wykonywanie zleconych usług przez Agencję Anons Press. Agencja z powodzeniem prowadzi promocję naszego sklepu internetowego espolem.szczecin.pl m.in. za pomocą reklam Google Ads od kilku lat.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerskiego podejścia Agencji. Polecamy ich usługi. Rzetelna firma."

Więcej opinii >

Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google

  • reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google
  • linki sponsorowane

 

Żadna strategia reklamowa nie może pominąć tego punktu - mowa o reklamie tekstowej Google Ads w wyszukiwarce Google, zwanej także linkami sponsorowanymi.

Czym są reklamy Google Ads w wyszukiwarce? Reklamą w postaci tekstu, wyświetlaną w wyszukiwarce nad wynikami wyszukiwania, albo pod nimi, uzupełniając wyniki organiczne. To co najważniejsze: każdy wie jak wyglądają, możemy więc powiedzieć, że użytkownicy sieci już siłą przyzwyczajenia akceptują ich obecność. Kiedy wpiszemy w wyszukiwarce zapytanie lub potrzebne hasło, nad wynikami organicznymi pojawią się właśnie reklamy Google Ads zwane także/dawniej linki sponsorowane opatrzone znaczkiem „reklama”. Nie mylić z pozycjonowaniem.

Ich obecność nie jest jednak przypadkowa – zawsze koreluje z wpisaną frazą i wielu wypadkach jest bardziej pomocną odpowiedzią niż wyniki organiczne. Dzieje się tak, ponieważ dzięki algorytmowi konwersji reklama Google Ads pojawia się akurat wtedy, gdy ktoś szuka tego co jest reklamowane. Efekt jest natychmiastowy. Za pomocą reklam Google Ads w wyszukiwarce Google docierasz do użytkowników szukających twoich towarów lub usług. Oni teraz są online, wpisują zapytania w wyszukiwarkę Google, w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Pozwól im zobaczyć Twoją reklamę, kliknąć, wejść na strone www skontaktować się z Tobą, kupić Twój produkt. Po prostu daj się znaleźdź.

To dlatego linki sponsorowane są integralną częścią każdej udanej kampanii reklamowej Google Ads. Ponad 90 procent użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Twoi klienci być może teraz szukają ofert w wyszukiwarce. Jeśli znajdą twoją reklamę w wyszukiwarce Google, jest bardzo duża szansa na sprzedaż.

Tak to działa. Obserwowaliśmy to w setkach kampanii zorganizowanych w systemie reklamy Google Ads dla naszych klientów. Wraz z zainteresowaniem klientów i wejściami na stronę www. sprzedaż rosła w oczach.

Reklama display w sieci reklamowej Google/GDN

  • display, banery

 

Możesz wyświetlać reklamy display Google Ads.

Reklamy display Google Ads wyświetlają się podczas przeglądania stron internetowych, aplikacji mobilnych , podczas oglądania filmów na YouTube lub korzystania z gmail. Dzięki systemowi reklam Google Ads możesz wyświetlać reklamy display na konkretnych stronach WWW. np. w Onet.pl, Wp.pl lub innym portalu który uznasz za najlepiej dedykowany dla twoich potrzeb ze względu na jego popularność wśród Twoich klientów. Tak działa GDN czyli Global Display Network - sieć portali i innych produktów które posiadają sloty reklamowe Google ADS umożliwiające wyświetlanie reklam Google Ads. Aby precyzyjniej docierać do potencjalnych klientów, Twoje reklamy możesz wyświetlać przy treściach pasujących do dowolnego z tematów, miejsc docelowych lub słów kluczowych na które kierujesz reklamy. Reklamy możesz wyświetlać w zasięgu np. na cała Polskę lub tylko w wybranych lokalizacjach. Płacisz za kliknięcie lub za wyświetlenia reklam Google Ads. To zależy do Ciebie.

Reklama w Internecie

Zobacz więcej >



Najczęściej zadawane pytania:

CZYM SĄ REKLAMY TEKSTOWE GOOGLE ADS WYSZUKIWARCE GOOGLE

Reklama Google Ads to system reklamowy firmy Google. Pozwala min. tworzyć reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google i docierać do odbiorców dokładnie w momencie, kiedy są zainteresowani konkretnymi produktami lub usługami. Jeśli użytkownik w Google wpisze słowo kluczowe związane z daną branżą, np. opony zimowe, to w tym samym momencie reklama wyświetli mu się i klikając w nią, zostanie przeniesiony na konkretna stronę internetową. Dzieje się tak, ponieważ reklamy Google Ads są wyświetlane użytkownikom na podstawie dopasowania wpisywanych przez nich zapytań z frazami kluczowymi zdefiniowanymi w kampanii Google Ads

CO TO JEST SIEC REKLAMOWA GOOGLE CZYLI GDN?

Reklamy display Google Ads wyświetlane są w sieci reklamowej Global Display Network (GDN), czyli w ponad 2 milionach witryn, aplikacji oraz kanałów wideo należących do sieci partnerskiej Google np. YouTube, Gmail, Interia.pl, Onet.pl i wielu innych zawierających sloty reklamowe Google Ads. Reklamy display dają możliwość dotarcia z przekazem do milionów użytkowników w Polsce i na całym świecie w sąsiedztwie odpowiednich dla nich treści. Wszyscy widzimy je codziennie przeglądając ulubione witryny lub aplikacje w Internecie.

CZYM RÓŻNI SIĘ REKLAMA GOOGLE ADS W WYSZUKIWARCE OD POZYCJONOWANIA STRON?

Pozycjonowanie stron internetowych obejmuje wszystkie działania na stronie www klienta, mające na celu osiągnięcie jak najwyższej pozycji na liście wyników wyszukiwania organicznego -tych pod reklamami płatnymi- w wyszukiwarce Google jak content marketing, linkowanie, artykuły sponsorowane, social media marketing, influencer marketing. Jest to proces długotrwały trwający m.in. kilka/ kilkanaście miesięcy, w zależności od ilości konkurencji i jakości własnej strony www. Z kolei Google Ads pozwala wyświetlać wyszukiwarce Google reklamy firmy natychmiast po uruchomieniu kampanii. Reklamy Google Ads wyświetlają się między innymi nad lub pod wynikami organicznymi. Rekomendowaną przez nas strategią jest połączenie pozycjonowania z reklamami Google Ads.

Sieć GDN –wyświetlanie reklam w sąsiedztwie odpowiednich treśći

Twoi klienci są teraz online i przegladają witryny które po prostu lubią i które ich angażują albo też takie w których czegoś szukają. Wszędzie tam możemy wyświetlać reklamy dopasowane kontekstów do ich potrzeb Np. jeśli stwierdzimy ,ze dobrym klientem na oferowane przez dewelopera mieszkania będą ludzie zajmujący się finansami to umieścimy jego reklamę na stronach o finasach itp. Kierowanie kontekstowe zwiększania skuteczność i częstotliwości docierania do odpowiednich klientów.

DLACZEGO WARTO WYPRÓBOWAĆ REKLAMĘ GOOGLE ADS?

Z wyszukiwarki Google korzysta ponad 90% internautów, którzy co miesiąc przeprowadzają ponad 100 miliardów wyszukiwań. Ponadto, reklama w Internecie nadal jest relatywnie tania w porównaniu z tradycyjną, a jej rezultaty można precyzyjnie mierzyć. Reklama zaczyna wyświetlać się zaraz po skonfigurowaniu i wpłaceniu środków na konto indywidualne, a zatem jest błyskawiczna oraz niezwykle trafna. Jej zaletą jest wysoka elastyczność przy wprowadzaniu modyfikacji, co pozwala na bieżącą optymalizację i reagowanie na zmiany.

REKLAMA DISPLAY – CO TO JEST?

Reklamy display Google Ads to banery reklamowe w postaci pliku graficznego .jpg, .png lub lub tzw. reklam elastycznych Zawierają zazwyczaj atrakcyjną grafikę bądź zdjęcie oraz niewielką ilość tekstu. Reklama display jest nazywana także reklamą graficzną.

CO TO JEST SŁOWO KLUCZOWE?

Poprzez słowa kluczowe (ang. keywords) rozumiemy nie tylko słowa, ale również grupy wyrazów tworzące frazy, dzięki którym system Google Ads powiąże zapytanie użytkownika wyszukiwarki z naszą reklamą. Muszą one najpełniej oddawać specyfikę produktu, marki lub usługi. Liczba słów kluczowych w kampanii Google Ads ograniczona tylko inwencja i potrzebami reklamodawcy.

JAKIE ROZMIARY PRZYJMUJĄ REKLAMY DISPLAY?

Reklamy Google Ads mogą występować w najróżniejszych rozmiarach, które będą dostosowane do urządzenia, na którym są wyświetlane. Najpopularniejsze rozmiary banerów w pikselach to: 250×250, 300×250, 200×200, 336×280, 468×60, 728×90, 120×600, 1600×600.

JAK WYGLĄDAJĄ REKLAMY TEKSTOWE GOOGLE ADS -ZWANE KIEDYŚ JAKO LINKI SPONSOROWANE?

Tekstowe reklamy Google Ads (linki sponsorowane) są oznaczone specjalną etykietą. Jest to obecnie napis SPONSOROWANE. Składają się one z dwóch lub trzech nagłówków (maksymalnie po 30 znaków) oddzielonych pionową kreską, 1–2 tekstów głównych (maksymalnie 80 znaków) oraz adresu URL z nazwą domeny. Można do adresu dopisać 2 ścieżki po 15 znaków. Razem z reklamami tekstowymi wyświetlają się również różnego rodzaju rozszerzenia reklam z dodatkowymi informacjami np. rozszerzenie lokalizacji.

REKLAMY ELASTYCZNE GOOGLE ADS

To obecnie najbardziej popularna forma reklamy Google Ads w sieci GDN. Reklamy elastyczne Google Ads automatycznie dopasowują się rozmiarem do wolnych miejsc reklamowych w preferowanych przez reklamodawcę witrynach sieci GDN gwarantując duży zasięg .Możemy za ich pomocą publikować obrazy oraz treści bez konieczności tworzenia kilkunastu wariantów tej samej reklamy. System Googel Ads robi to za nas. Duży zasięg za mniejsze pieniądze.

JAK SIĘ PŁACI ZA REKLAMĘ W WYSZUKIWARCE GOOGLE

Klient płaci tylko za konkretne kliknięcia w reklamę , dlatego koszty tej kampanii są czytelne i łatwe do kontrolowania.

DLACZEGO WARTO INWESTOWAĆ W REKLAMY DISPLAY

Największą zaletą tej formy marketingu online jest możliwość określenia docelowej grupy odbiorców i wyświetlania reklamy bezpośrednio zainteresowanym. Reklamy display mogą być wyświetlane odbiorcom znajdującym się np. w określonej lokalizacji. Mają one ogromny zasięg oraz wysoką skuteczność. Reklamy display zwracają uwagę, wzbudzają zainteresowanie, a także intrygują, informują oraz bawią, zachęcają do interakcji.

CO TO JEST KONWERSJA I DLACZEGO JEST TAKA WAŻNA?

Konwersja jest to czynność, jaka została wykonana przez użytkownika na stronie internetowej. Konwersją może być np. przejście na konkretną stronę, otwarcie wiadomości e-mail, wypełnienie formularza, zapisanie się do newslettera, kliknięcie reklamy, dodanie produktu do ulubionych czy też zakup online. Pomiar konwersji jest kluczowy do oceny skuteczności działań e-marketingowych. Do pomiaru konwersji najczęściej korzysta się z Google Analytics, Google Ads lub piksela Facebooka.

NA JAKICH URZĄDZENIACH BĘDZIE WIDOCZNA MOJA REKLAMAGOOGLE ADS

Tworzymy reklamy na komputery i laptopy, tablety, smartfony oraz telewizory smart TV.

CZY DOSTANĘ RAPORT DZIAŁAŃ GOOGLE ADS?

Po każdym miesiącu/lub częściej prowadzonych działań wysyłamy szczegółowy raport do naszych klientów na podstawie statystyk z systemów Google Ads Można z nich odczytać jakie reklamy były najchętniej wybierane przez klientów, koszty kliknięć, liczbę wyświetleń , preferowane urządzenia i wiele innych danych. Pomagamy w analizie danych. Optymalizujemy kampanie, żeby uzyskać maksymalnie korzystny efekt. Dbamy o przejrzystość i klarowność zasad współpracy oraz przekazywanych informacji. W razie jakichkolwiek pytań raporty są również omawiane.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ SKORZYSTAĆ Z USŁUG ANONS PRESS?

Nasze usługi w zakresie marketingu zintegrowanego można omówić/zamówić błyskawicznie poprzez telefon lub mail. Standardowo pracujemy w godzinach od 8 do 16, od poniedziałku do piątku. Czekamy na Państwa pytania pod numerami telefonów: 91 489 24 42, 502 359 721 Zapraszamy również do kontaktu mailowego jacek@anonspress.pl, biuro@anonspress.pl

Odpowiadamy szybko



Imię i nazwisko

Firma

Numer telefonu

Adres e-mail

Wiadomość