Google Ads (AdWords) – reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google – linki sponsorowane

Żadna strategia reklamowa nie może pominąć tego punktu - mowa o reklamie tekstowej Google Ads w wyszukiwarce Google, zwanej także linkami sponsorowanymi.

Czym są? Reklamą w postaci tekstu, wyświetlaną w wyszukiwarce nad wynikami wyszukiwania, albo pod nimi, uzupełniając wyniki organiczne. To co najważniejsze: każdy wie jak wyglądają, możemy więc powiedzieć, że użytkownicy sieci już siłą przyzwyczajenia akceptują ich obecność. Kiedy wpiszemy w wyszukiwarce zapytanie lub potrzebne hasło, nad wynikami organicznymi pojawią się właśnie linki sponsorowane opatrzone znaczkiem „reklama”.

Ich obecność nie jest jednak przypadkowa – zawsze koreluje z wpisaną frazą i wielu wypadkach jest bardziej pomocną odpowiedzią niż wyniki organiczne. Dzieje się tak, ponieważ dzięki algorytmowi konwersji reklama pojawia się akurat wtedy, gdy ktoś szuka tego co jest reklamowane. Efekt jest natychmiastowy. To dlatego linki sponsorowane są integralną częścią każdej udanej kampanii Google Ads. Ponad 90 procent użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Twoi klienci być może teraz szukają ofert w wyszukiwarce. Jeśli znajdą twoja reklamę w wyszukiwarce Google, jest bardzo duża szansa na sprzedaż.

Tak to działa. Obserwowaliśmy to w setkach kampanii zorganizowanych w systemie Google Ads dla naszych klientów. Wraz z zainteresowaniem klientów i wejściami na stronę www. sprzedaż rosła w oczach.

Google ADS

reklamy tekstowe i graficzne w sieci reklamowej Google
Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Natychmiastowy wzrost zainteresowania

Za pomocą reklam Google Ads w wyszukiwarce Google docierasz do użytkowników szukających twoich towarów lub usług. Oni teraz są online, wpisują zapytania w wyszukiwarke Google, w poszukiwaniu potrzebnych informacji. Pozwól im zobaczyć Twoją reklamę, kliknąć, wejść na strone www skontaktować się z Tobą, kupić.

Płatność tylko za efekt

Płatność tylko za efekt

CPC to skrót od cost per clic (płatność za kliknięcie). Reklamodawca płaci tylko wtedy, gdy następuje zainteresowanie potencjalnego klienta jego reklamą potwierdzone kliknięciem. Nie ma kliknięcia - nie płacisz. Ta zasada dotyczy zarówno kliknięć w reklamy w wyszukiwarce Google.

Budżet – wydatki pod kontrolą

Budżet – wydatki pod kontrolą

Można rozpocząć kampanie reklamową Google Ads w internecie przeznaczając na jej realizacje budżet w dowolnej wysokości. Następnie określamy cenę za pojedyncze kliknięcie oraz budżet dzienny po przekroczeniu, którego reklamy w wyszukiwarce Google przestaje się wyświetlać aż do następnego dnia.

Geotargetowanie

Geotargetowanie

Geotargetowanie służy dobraniu zasięgu wyświetlania reklam do potrzeb reklamodawcy. Możemy zatem ustawić zasięg terytorialny kampanii w Google Ads na wybrane miasto, obszar, region lub cały kraj. W ten sposób dopasujemy się elastycznie do obszaru działania Państwa firmy..

Statystyki – kampania pod kontrolą

Statystyki – kampania pod kontrolą

Raz w miesiącu lub częściej przesyłamy klientom statystyki kampanii reklamowych Google Ads wyszukiwarce Google. Można z nich odczytać bez problemu, jakie słowa kluczowe i reklamy były najchętniej wybierane przez klientów. Koszt kliknięć, pozycje w wyszukiwarce i wiele innych danych. Pomagamy w analizie danych. Optymalizujemy kampanie, żeby uzyskać maksymalnie korzystny efekt.

Geotargetowanie

Desktopy, mobile i aplikacje

Reklamy Google Ads w wyszukiwarce Google mogą się wyświetlać na komputerach stacjonarnych, mobilach i w aplikacjach.

Optymalizacja

Optymalizacja

Systematyczny monitoring realizacji kampanii pozwalający na uzyskanie co raz lepszych wyników i oszczędności. Dokładamy starań by prowadzone w wyszukiwarce kampanie Google Ads wyświetlały się odpowiednim użytkownikom, jak najniższym możliwym kosztem. By osiągnąć taką sytuacji konieczna jest optymalizacja kampanii – przeprowadzana na bieżąco, lub przynajmniej cyklicznie. Stały monitoring tego, jak sprawdza się przyjęta strategia pozwala.

Zobacz więcej >